Optimaliseer de planning, verbeter de klantervaring 

Neem de controle en til uw retailbedrijf naar een hoger niveau met de aangepaste functies van AAPI, ontworpen om aan de unieke eisen van uw branche te voldoen.


Verlof

Verlofsaanvragen worden direct naar uw systeem gestuurd via de AAPI mobiele app, wat het goedkeuringsproces vereenvoudigt voor een snelle en efficiënte afhandeling.

Overuren

Beheer overuren moeiteloos met AAPI. Onze oplossing stroomlijnt berekeningen en past zich aan aan wekelijkse schommelingen om effectief te voldoen aan de eisen van uw bedrijf.

Productiviteit

Verhoog de productiviteit in real-time door de roosters van uw personeel af te stemmen op de werkelijke behoeften van uw bedrijf. Optimaliseer uw personeelsbeheer en reageer op werkeisen voor optimale prestaties.

​Afwezigheden

Blijf flexibel! AAPI stelt u in staat om onverwachte afwezigheden naadloos te beheren en snel vervangingen in te plannen wanneer dat nodig is.

Prikklok

Met de AAPI Time mobiele app kan uw winkelpersoneel eenvoudig en nauwkeurig in- en uitklokken, wat zorgt voor een precieze tijdregistratie.





Planning

Of het nu vaste of variabele planningen zijn, maak uw roosters moeiteloos met één klik met behulp van onze intuïtieve en zeer effectieve planningstools.



Vereenvoudig uw bedrijf met de tijdklok van AAPI

Optimaliseer tijdbeheer voor winkels met AAPI. Zorg voor nauwkeurige registratie en interpretatie van medewerkersroosters, waardoor uw operationele efficiëntie wordt verhoogd.


  • Real-time roosteraanpassingen
  • Precieze prikklokfunctionaliteit
  • Afgestemd op de dynamische omgeving van de horecasector
  • Vereenvoudigt complexe planningsbehoeften​

Ontdek AAPI voor uw bedrijf


Vereenvoudig personeelsbeheer met AAPI

  • Continu toegang tot medewerkersgegevens op al uw winkellocaties
  • Beheer meerdere winkels via één intuïtieve interface
  • 24/7 toegang tot verlof- en overurenregistratie
  • Maak en beheer eenvoudig teamcontracten met onze app
  • Veilige digitale handtekeningen voor contracten
  • Vereenvoudig de loon- en salarisberekeningen
  • Medewerkers kunnen contracten via AAPI ondertekenen voordat ze hun diensten beginnen
  • Veilige cloudopslag voor alle contracten en documenten
  • Robuuste communicatietools om uw team verbonden te houden

Meer informatie over onze apps

Verhoog uw productiviteit met AAPI-dashboards


Versterk uw winkelactiviteiten met de krachtige dashboards van AAPI, ontworpen om de productiviteit in al uw winkels te verhogen. Verkrijg realtime inzichten en analyses, neem datagestuurde beslissingen en visualiseer uw succes. Zie hoe uw productiviteit stijgt terwijl u elk aspect van uw winkelbedrijf nauwkeurig beheert en optimaliseert.

Ontdek onze dashboardsfunctie


Stroomlijn afwezigheidsbeheer als nooit tevoren


Verander de manier waarop u personeelsafwezigheden beheert met AAPI! Ons intuïtieve platform vereenvoudigt het hele proces, waardoor het eenvoudiger dan ooit is om verlofaanvragen bij te houden en goed te keuren met precisie. Geniet van moeiteloos, probleemloos beheer direct binnen handbereik.

Boek een demo