Prijzen

Met AAPI krijg je waar voor je geld. Naast een duidelijke maandelijkseds abonnementsprijs, bieden we gepersonaliseerde à la carte diensten op maat van uw behoeften.

Start uw oplossing voor planning en tijdregistratie in 3 eenvoudige stappen.

Kies je licentie en specifieke aanvullende modules.

Stel je onboarding-pakket samen.

Selecteer je serviceplan.

Software license

5€

License
(worker/month)
Neem contact met ons op om te beginnen

De getoonde kosten zijn exclusief de vereiste eenmalige setup.

4€

License
(worker/month)
Neem vandaag nog contact met ons op

De getoonde kosten zijn exclusief de vereiste eenmalige setup.

3€

License
(worker/month)
Begin nu met AAPI

De getoonde kosten zijn exclusief de vereiste eenmalige setup.

A

Add-on modules

RSZ/RVA-module (Dimona) A A A
Module Integratie Sociale Zekerheid A A A
Rapportagemodule A A A
Productiviteitsmodule A A A
Kies de add-ons die u nodig heeft om uw prijsbepaling te bepalen. Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag

Setup & onboarding

Setup-kosten
Onboarding: FAST online (one-off fee) A A A
Onboarding: POWER on-site/seat (one-off fee) A A A
Kies het type onboarding dat u wenst om uw prijsbepaling te bepalen. Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag

Serviceplannen

Vanaf €59 per maand.

Toegang tot helpcentrum
Ondersteuningstijd 2u/m 4u/m 8u/m
Extra ondersteuningstijd/uur 60€/u 60€/u 60€/u
Supergebruiker 1 2 Onbeperkt
Ondersteuningskanaal
Workshop 1X/jaar
Vanaf €59 per maand. Op aanvraag Op aanvraag
CORE ondersteuning ADVANCED ondersteuning EXPERT ondersteuning
AMaximaal 2 uur toegang tot onze ondersteuningsafdeling. Een aangewezen persoon binnen uw organisatie (Super User) kan contact opnemen met ons ondersteuningsteam via de chatbot van 09:00 tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Maximaal 4 uur ondersteuning door onze supportafdeling. Twee aangewezen personen binnen jouw organisatie (Superuser) kunnen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur contact opnemen met ons supportteam via chatbot, e-mail en/of telefoon. Maximaal 8 uur ondersteuning van onze supportafdeling. U krijgt een toegewijde supportmedewerker die verantwoordelijk is voor het opvolgen van uw zaak. Uw supportmedewerker zal maandelijks proactief contact met u opnemen om uw vragen door te nemen en zal jaarlijks een workshop organiseren om uw verwachtingen te bespreken. Ons supportteam is bereikbaar via chatbot, e-mail en/of telefoon, van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Indien nodig kunnen we ook online ondersteuningsvergaderingen organiseren. Ondersteuning is beschikbaar voor al uw vestigingen en/of dochterondernemingen.



Extra

Training/online advies A A A
Training/consultancy ter plaatse A A A
Training/consultancy webinar A A A
Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag