Prijzen

Vanaf € 59 per maand.


Stel je perfecte planning op ... en wij zorgen voor de rest!

AAPI is meer dan alleen een planningsoplossing. We helpen je bij elke stap, zodat jij je personeel veilig en met een gerust hart kunt beheren. Dankzij een duidelijk maandelijks abonnement vanaf € 59 en aanvullende diensten die je à la carte kiest, stel je met gemak een oplossing op maat samen die perfect bij jouw bedrijf past.

Ga in 3 eenvoudige stappen aan de slag met jouw oplossing voor planning & tijdsregistratie.




Wij helpen je met plezier!

Of je nu verantwoordelijk bent voor een klein team of een groot netwerk, AAPI staat bij elke stap voor je klaar. Je personeel veilig en optimaal beheren was nog nooit zo eenvoudig.

Wil je weten wat AAPI voor jouw personeelsbeheer kan betekenen?


Vraag vandaag nog een demo op jouw maat aan!

Maak een afspraak

Software license

5€

License
(worker/month)
Neem contact met ons op om te beginnen

De getoonde kosten zijn exclusief de vereiste eenmalige setup.

4€

License
(worker/month)
Neem vandaag nog contact met ons op

De getoonde kosten zijn exclusief de vereiste eenmalige setup.

3€

License
(worker/month)
Begin nu met AAPI

De getoonde kosten zijn exclusief de vereiste eenmalige setup.

A

Add-on modules

RSZ/RVA-module (Dimona) A A A
Module Integratie Sociale Zekerheid A A A
Rapportagemodule A A A
Productiviteitsmodule A A A
Kies de add-ons die u nodig heeft om uw prijsbepaling te bepalen. Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag

Setup & onboarding

Setup-kosten
Onboarding: FAST online (one-off fee) A A A
Onboarding: POWER on-site/seat (one-off fee) A A A
Kies het type onboarding dat u wenst om uw prijsbepaling te bepalen. Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag

Serviceplannen

Vanaf €59 per maand.

Toegang tot helpcentrum
Ondersteuningstijd 2u/m 4u/m 8u/m
Extra ondersteuningstijd/uur 60€/u 60€/u 60€/u
Supergebruiker 1 2 Onbeperkt
Ondersteuningskanaal
Workshop 1X/jaar
Vanaf €59 per maand. Op aanvraag Op aanvraag
CORE ondersteuning ADVANCED ondersteuning EXPERT ondersteuning
AMaximaal 2 uur toegang tot onze ondersteuningsafdeling. Een aangewezen persoon binnen uw organisatie (Super User) kan contact opnemen met ons ondersteuningsteam via de chatbot van 09:00 tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Maximaal 4 uur ondersteuning door onze supportafdeling. Twee aangewezen personen binnen jouw organisatie (Superuser) kunnen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur contact opnemen met ons supportteam via chatbot, e-mail en/of telefoon. Maximaal 8 uur ondersteuning van onze supportafdeling. U krijgt een toegewijde supportmedewerker die verantwoordelijk is voor het opvolgen van uw zaak. Uw supportmedewerker zal maandelijks proactief contact met u opnemen om uw vragen door te nemen en zal jaarlijks een workshop organiseren om uw verwachtingen te bespreken. Ons supportteam is bereikbaar via chatbot, e-mail en/of telefoon, van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Indien nodig kunnen we ook online ondersteuningsvergaderingen organiseren. Ondersteuning is beschikbaar voor al uw vestigingen en/of dochterondernemingen.



Extra

Training/online advies A A A
Training/consultancy ter plaatse A A A
Training/consultancy webinar A A A
Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag