Op zoek naar een roostertool om je vaste medewerkers, studenten en flexi's in te roosteren? Dan moet je eens kijken naar AAPI.
AAPI wat?
AAPI is een planningstool die het leven van ondernemers vergemakkelijkt door hun administratie voor een groot stuk te vereenvoudigen! Loonberekeningen, dimona-aangifte, shifts inplannen, contracten opmaken en digitaal tekenen, …
AAPI kan het allemaal! Onmisbaar voor horeca-ondernemers en retailbedrijven!
Digitaliseer jouw administratie met AAPI en ontdek hoeveel tijd je kan besparen.
’t is echt de moeite waard!
Planning en Dimona
Shifts inplannen met AAPI? Een fluitje van een cent!
Met AAPI maak je een planning in een simpele drag-en-drop stijl.
Gedaan met die gigantische Excel-bestanden, die voor niemand echt duidelijk zijn.
Je kiest uit een lijst van vrije werknemers, nodigt die tegelijk uit voor een shift en in 2 minuten tijd is je planning gemaakt.
En de Dimona-aangiftes?
Die worden automatisch aangepast en verstuurd naargelang de planning of afwezigheden van je werknemers. Je bent er zeker van dat alles klopt en sociaaljuridisch ben je in orde, ook na de shiften.
Beschikbaarheden van personeel
Elke ondernemer weet dat de dingen vaak anders uitdraaien dan je oorspronkelijk had gedacht. Last-minute wijzigingen in je planning? Da’s echt kl*pieeeeep!
Met AAPI kan je snel schakelen en afwezigheden opvullen. Krijg meteen te zien wie nog beschikbaar is en kies een vervanger in één klik. En voilà, je planning is rond, klanten kunnen bediend worden en de winkel draait.
Contract & digitaal tekenen contract op smartphone
Voor elke nieuwe medewerker een nieuwe arbeidsovereenkomst maken? Contract afdrukken, met de hand ondertekenen, scannen … Eerlijk? Een mens heeft wel betere dingen te doen.
Met AAPI maak je contracten op, kan je ze digitaal laten tekenen door je personeel en bewaar je ze allemaal op een centrale plaats.
Gedaan met documenten die verloren raken! Gedaan met al dat papierwerk. Digitaliseer je administratie en planning met AAPI.
Tijdsregistratie
De gewerkte uren bijhouden met een prikklok? Klinkt oubollig, maar dat is het niet! Dankzij onze prikklok kan je personeel heel gemakkelijk haar uren bijhouden. Start van een shift? Prikklok! Effe pauze nemen? Prikklok! Terug aan het werk? Inderdaad, prikklok!
En zo krijgen jij en je personeel een duidelijk overzicht van de gewerkte uren!
Geen gedoe meer met uren opschrijven in je notities en alle uren bijeentellen.
Want op het einde van de maand kennen jullie beiden het aantal gewerkte uren en is er geen discussie over te veel of te weinig betaald.
Alles wordt eerlijk bijgehouden!
Wil je zelf de mogelijkheden van AAPI ontdekken tijdens een gratis demo? Maak snel een afspraak