Beheer je afwezigheden in één klik met de AAPI horeca-app

Ben je het beu om tijd te verliezen met het beheren van de afwezigheden in je zaak? Zoek je een snelle en efficiënte manier om een vervanger te vinden en je dienstverlening naar klanten te garanderen? Bij AAPI hebben we een digitale oplossing ontwikkeld waar velen jaloers op zullen zijn.


De horeca-app voor timemanagement

De AAPI-planningsapp heeft maar één doel: je het leven makkelijker maken. Zoals bij afwezigheden, bijvoorbeeld. Gerechtvaardigd of niet, prioriteit is ervoor zorgen dat de zaken blijven draaien. En dat kan heel eenvoudig.


Snel afwezigheidsaanvragen controleren

Een medewerker kan je altijd plots laten weten dat hij of zij afwezig zal zijn. Dan heb je de keuze: in paniek raken of je AAPI-app tevoorschijn halen. We raden de tweede optie aan. In geen tijd beheer je de aanvraag en vind je een vervanger.

  1. Ga naar de afwezigheidsaanvraag.
  2. Keur de aanvraag goed of wijs ze af.
  3. Vind een vervanger in één klik.


Vind de ideale vervanger in 2,7 seconden

2,7 seconden? Ja, dat hebben wij echt getimed. Te mooi om waar te zijn? Een simpele gratis demo zal je het tegendeel bewijzen. Wanneer je een afwezigheidsaanvraag goedkeurt, toont de applicatie je een lijst met medewerkers die beschikbaar zijn om het over te nemen. Je hoeft geen uren meer te zoeken naar een vervanger, dat doet de applicatie voor jou.


Geen race tegen de klok

Dankzij het vlotte afwezigheidsbeheer van AAPI bespaar je kostbare tijd die je kan besteden aan nuttigere dingen in je zaak (je klanten bijvoorbeeld). Je wordt nooit meer verrast en je team is op elk moment up and running.


Zet de eerste stap naar een eenvoudig afwezigheidsbeheer.

Boek je gratis demo hier! (Wij zijn altijd vrij 😉)

Zorg voor voldoende flexibiliteit in uw planning