Op zoek naar een planningstool om je vast personeel, studenten en flexi’s in te plannen?
AAPI is een planningstool die het leven van ondernemers vergemakkelijkt door hun administratie voor een groot stuk te vereenvoudigen! Loonberekeningen, dimona-aangifte, shifts inplannen, contracten opmaken en digitaal tekenen, … AAPI kan het allemaal! Onmisbaar voor horeca-ondernemers en retailbedrijven!
"Ik regel dat allemaal met Excel!"
AAPI is niet zomaar een planning met een 'excel -koppeling', maar een intelligente planningstool gekoppeld aan een digitaal sociaal secretariaat mét slimme sensoren, data insights én de modernste API/Web Services.
Je complete HR & Payroll flow (personalia werknemer, contract, DIMONA, planning, tijdsregistratie, afwezigheden, shiftwissels, dashboarding, rapportering accountant, PAY module, vlekkeloze loonberekening,...) wordt van A-Z geoptimaliseerd én uitgevoerd, en dit zonder enige vorm van administratie!
De mogelijkheden van AAPI met eigen ogen ontdekken tijdens een gratis demo?
Maak een afspraak:
Ik vraag een demo aan
AAPI: All PLAY, geen gedoe, alleen maar plezier
Met AAPI PLAY biedt de verwerking van de maandelijkse salaris niet alleen een duidelijk overzicht, is het niet alleen eenvoudig te gebruiken, maar bespaart het vooral tijd en is het een echt kinderspel.
PLUG
AAPI maakt verbinding met andere horecasoftware, verschillende betalingsgateways en sociale secretariaten/kantoren.
PICK & MIX
Op 69% aanpasbaar en flexibel, afgestemd op uw voorkeuren en uw eigen tempo.
PLAY
100% geautomatiseerde verwerking van het salaris #horeca