De digitale planningstool waar je tijd mee wint.

Met AAPI heb jij je planning, opvolging en loonsverwerking. We beperken de administratieve rompslomp tot een minimum zodat jij het maximum aan tijd wint.

Onze klanten

AAPI plant, volgt op en verwerkt

AAPI is het geesteskind van horeca-ondernemers. Met kennis van zaken, pro-actief én in realtime levert AAPI persoonlijk advies over je personeelsbeheer.

Planning en Dimona

In AAPI maak je in een handomdraai contracten en online werkroosters op.

Dimona’s worden automatisch aangepast volgens de planning. Zo ben je zeker dat alles klopt en je sociaaljuridisch in orde bent. Voor, tijdens én ook na de shiften.

Opvolging en communicatie

AAPI heeft een vernuftige digitale prik-klok. Afwijkingen tegen de planning en contractuele arbeidsduur worden meteen opgevangen en gecorrigeerd.

Geen tientallen WhatsApp-groepjes meer. Alle communicatie gaat via AAPI: werknemers tekenen in AAPI hun contracten en checken online werkroosters.

Loonverwerking en sociaal secretariaat

Je complete HR & payroll wordt van A tot Z geoptimaliseerd en uitgevoerd. Zonder enige vorm van extra administratie.

Een real-time koppeling met jouw sociaal secretariaat maakt dat jouw dossierbeheerder altijd over alle informatie beschikt. Zo vermijden we dubbelwerk.

Tarieven

De tarieven van AAPI zijn net zo eenvoudig en transparant als de tool zelf. Geen administratieve rompslomp, maximale tijdswinst.

Onze integraties

Sinds we AAPI gebruiken, vinden we weer de juiste combinatie tussen passie en kennis. Op het digitaal platform vind ik in real time alle verplichte en noodzakelijke info, over al onze entiteiten, locaties en uurroosters heen.

— Kim Fontaine (Australian Ice)

Boek onze gratis demo

Download onze app

Boek onze gratis demo

Benieuwd hoe AAPI werkt?
Boek nu je gratis online demo!