De digitale planningstool waar je tijd mee wint.
De digitale planningstool waar je tijd mee wint.
Met AAPI heb jij je planning, opvolging en loonsverwerking. We beperken de administratieve rompslomp tot een minimum zodat jij het maximum aan tijd wint.
Onze klanten
AAPI plant, volgt op en verwerkt
AAPI is het geesteskind van horeca-ondernemers. Met kennis van zaken, pro-actief én in realtime levert AAPI persoonlijk advies over je personeelsbeheer.
Planning en Dimona
In AAPI maak je in een handomdraai contracten en online werkroosters op.
Dimona’s worden automatisch aangepast volgens de planning. Zo ben je zeker dat alles klopt en je sociaaljuridisch in orde bent. Voor, tijdens én ook na de shiften.
Opvolging en communicatie
AAPI heeft een vernuftige digitale prik-klok. Afwijkingen tegen de planning en contractuele arbeidsduur worden meteen opgevangen en gecorrigeerd.
Geen tientallen WhatsApp-groepjes meer. Alle communicatie gaat via AAPI: werknemers tekenen in AAPI hun contracten en checken online werkroosters.
Loonverwerking en sociaal secretariaat
Je complete HR & payroll wordt van A tot Z geoptimaliseerd en uitgevoerd. Zonder enige vorm van extra administratie.
Een real-time koppeling met jouw sociaal secretariaat maakt dat jouw dossierbeheerder altijd over alle informatie beschikt. Zo vermijden we dubbelwerk.
Tarieven
De tarieven van AAPI zijn net zo eenvoudig en transparant als de tool zelf. Geen administratieve rompslomp, maximale tijdswinst.
vestigingen
1 - 19 werknemers
€5
/ werknemer / maand
+
éénmalige onboardingskost
vestigingen
20 - 99 werknemers
€4
/ werknemer / maand
+
éénmalige onboardingskost
vestigingen
100+ werknemers
€3
/ werknemer / maand
+
éénmalige onboardingskost
Onze integraties
Sinds we AAPI gebruiken, vinden we weer de juiste combinatie tussen passie en kennis. Op het digitaal platform vind ik in real time alle verplichte en noodzakelijke info, over al onze entiteiten, locaties en uurroosters heen.